La iniciativa Viles Florides, de la que Campdevànol en forma part, ha organitzat un any més el concurs de fotografies d’Instagram #concursflorit19 i us animem a tots a participar-hi. L’objectiu de Viles Florides no és cap altre que el de ser testimonis de com floreix la primavera en els pobles i ciutats de Catalunya. Els interessats en participar-hi, només cal que pengeu les fotografies de paissatges, parcs i balcons florits de Campdevànol al llarg d’aquesta primavera. Ho heu de fer amb l’etiqueta #concursflorit19 i citant el nostre perfil d’Instagram @vilesflorides fins el 3 de juny.
Cada 10 dies, aproximadament, l’equip de Viles Florides farà una selecció de les dues fotografies preferides que s’hagin compartit durant aquell període en cada categoria i es compartiran, esglaonadament, en el perfil d’Instagram de Viles Florides. Finalment, el 3 de juny, un cop finalitzi el concurs, hi haurà un total de 20 imatges seleccionades. Els patrocinadors faran la tria de les 10 fotografies finalistes, i a partir d’aquí s’obriran les votacions perquè els seguidors del perfil de Viles Florides a Instagram, emetin el seu vot mitjançant un “m’agrada”. Les tres que més n’aconsegueixin s’enduran el premi a les millors imatges recollides durant els dos mesos de concurs.
Els premis seran els següents:
1r Premi: 2 nits a l’hotel Seixes de Bagergue.
2n Premi: lot de productes dels patrocinadors valorat en 200 euros + 2 entrades jardí botànic de Marimurtra a Blanes.
3r Premi: lot de productes dels patrocinadors valorat en 100 euros + 2 entrades per visitar el jardí botànic de Marimurtra a Blanes.