Ajuntament de Campdevànol

Ajuntament de Campdevànol

651 88 84 04
Cita prèvia
Equipaments
Pagaments
  • L’AJUNTAMENT
    • L'organització municipal
    • Gestió municipal
    • Dades estadístiques
  • ACTUALITAT
  • SEU-E
  • Transparència
  • El Poble
    • Poctefa Pyrfer i el Metall
    • Entitats i Associacions
    • Directori d'Empreses
  • Turisme
    • Allotjament
    • Rutes i senders
    • Gastronomia
  • AGENDA
  • Tràmits
  • Missatge
Inici Actualitat Campdevànol urbanitza el nou Carrer de la Vella al Barri de Vistalegre, per donar resposta als problemes d’inundacions que patien les finques
TORNAR A ACTUALITAT
Campdevànol urbanitza el nou Carrer de la Vella al Barri de Vistalegre, per donar resposta als problemes d’inundacions que patien les finques

Campdevànol ha donat resposta durant aquest mes de juliol a una reivindicació històrica dels veïns del nou Carrer de la Vella del Barri de Vistalegre. LVella2es obres d’urbanització del carrer evitaran en un futur els greus problemes d’inundabilitat que patien les finques de l’entorn en dies de fortes pluges.

L’Ajuntament de Campdevànol ha impulsat les obres d’urbanització del nou Carrer de la Vella a la part alta del Barri de Vistalegre, atenent d’aquesta manera les històriques reivindicacions del veïns i veïnes de l’entorn afectat que veien com la falta d’un vial degudament urbanitzat provocava les constants inundacions de les seves finques.

Les obres han tingut un cost de 17.863,58 i han estat executades per l’empresa Josep Vella1Vilanova SA. La urbanització de l’entorn ha permès, asfaltar el vial, canviar el rasant de les aigües del carrer,garantir-ne la seva conducció al voral i recol·locar l’enllumenat. S’ha aprofitat també l’operació per impulsar la modificació del nomenclàtor municipal i donar nom a aquest vial que encara no en tenia.

L’Actuació està subvencionada per la Diputació de Girona dins el marc del Fons de Cooperació Econòmica i Cultural 2016.

La regidora de Barris Dolors Costa ha volgut destacar “que amb obres com aquesta Campdevànol demostra estar al costat de tots els barris, especialment aquells que tenen greus dèficits de serveis”. I ha afegit “tenim una ferma convicció que tots els ciutadans visquin o visquin puguin accedir en condicions d’igualtat als serveis bàsics”.

ANTERIOR
SEGÜENT
AJUNTAMENT.CAMPDEVÀNOL
Campdevànol al dia@AjCampdevanol·
25 febr.

📌 R E C O R D E U ⬇️ ⬇️ ⬇️

Campdevànol al dia@AjCampdevanol·
24 febr.

📌 L’@AjCampdevanol està portant a terme una actuació de millora al carrer Indústria 🚧 🚧 🚧

👉La inversió és de gairebé 39.000 euros i les obres es preveu que finalitzin a mitjans del mes de març

👉Més info: https://t.co/ZoheXo1FJE

2
Load More...

VISITACAMPDEVANOL
instagram-img