Tenim l’estiu a tocar i això vol dir calor i ganes de refrescar-se. Per aquest motiu la piscina municipal de Campdevànol Nou Vàndalis ja està a punt per obrir les seves portes. La temporada arrancarà el 20 de juny i s’allargarà fins a l’11 de setembre. A partir d’aquesta setmana ja es pot anar a l’Ajuntament per tramitar els carnets i abonaments.
També hi ha data per la popular Festa d’Estiu de la piscina, que serà el pròxim 18 de juliol, quan a partir de les 16h hi haurà inflables d’aigua i també tallers per a totes les edats.
Per tramitar els abonaments de temporada i les activitats de la piscina, es pot fer presencialment a les dependències de l’Ajuntament de 9h a 14h omplint el full d’inscripció i aportant el comprovant de l’ingrés corresponent. Per obtenir el carnet de la piscina els veïns de Campdevànol (empadronats al municipi) tindran tarifa reduïda, on un adult pagarà 60 euros, mentre que per la resta d’abonats d’altres municipis o no empadronats a Campdevànol serà de 75 euros.
També hi haurà bonificació per famílies empadronades a Campdevànol amb fills menors amb l’aplicació d’un 10% de descompte a l’import total. La condició, però, és que tots els membres de la família obtinguin simultàniament l’abonament de temporada. Altres tarifes són l’abonament de 10 dies (40 euros), l’entrada una hora abans del tancament (1 euro) o el preu de 5 euros per l’entrada d’un dia.